Saturday, April 11, 2009

Kepulangan Yang Dinanti..

hahaha..setelah 3-4 minggu rasenye aku x pulang ke kmpg halaman johor bahru utk bertemu sanak sedara..smp mak aku pon giler rindu kat aku..huhu..sorry ibu..its not like i dun wana go back home,bz la..projek tu,projek ni..mengalahkan engineer..haha..padahal padahal..

mgu dpn da study week..so aku pon mcm nk blk nk mntk restu mak bapak aku supaya mendapat keberkatan utk menjawab aku nye pekse final yg akan start 21hb ni..

timetable exam sem ni tak mcm haram plak kan..bole ke die letak straight 3 hari aku kne sit for 4 papers? nak mampos tu namenye..haiz takpe la unisel..geram je..

lucky kekasih hati sbb beliau bakal menghabiskan sisa-sisa final dlm masa terdekat ini..org tu nak amek lesen la katekan..pasni b la plak jd driver eh..its come to my turn letak kaki kat dashboard..hehehe..

aku ni pon harini mcm takde keje, pg2 bute dah bgn, turun cafe on9..bukti kebosanan yg melampau kat unisel ni..dan merupakan antara sbb utama aku nk blk..plan nk jmpe uan..mcm nk samok2..hahaha..just wait n c..

kat sini aku nak bukak tawaran kpd sesiapa yg berminat utk membantu aku menyiapkan 3 lg projek yg aku kene hantar sblm 21hb ni..hahahaha..

SELAMAT PAGI MALAYSIA
SELAMAT PAGI UNISEL
SELAMAT PAGI DUNIA



1 comment: