Friday, February 20, 2009

Kain Buruk

i lesung kang!
suke2 ati nk lesung muke wa..wa ni da la hotstuff,tak pasal2 muke pecah nti..betol tak cik kiah? n n n jgn sampai lu yg kene pecah..hahaha...pening kepala aku nak wat entry blog baru..tak tau nk cite pe..maklumlah,aku ni pemalu..tak tau nak ckp pe..hahaha poyo neh...sepekan telah berlalu dan aku masih takde bahan nak cite kt sini..aku bknye reti sgt tulis blog,dan mungkin juga aku tak suke penulisan..heh..

siak ar..aku jd rajin giler niari..balek sembahyang jumaat je aku teros capai senjata2 hikmat aku..mungkin bkn niari je,hari2 kot aku rajin..tak lekang dgn senjata2 hikmat aku tuh..kalau la aku kat ruma,mesti mak aku dah ckp aku buang tebiat pastu mesti die ckp aku ni anak busuk die..mane tak,balek2 ruma je tros capai penyapu ngan kain buruk..fuyoh! ni baru btol2 punye hotstuff..metrosexual la katekan..kemas ruma kemas ruma dan kemas ruma..aktiviti seharian kat unisel ni..hahahaha...

hahaha..td aku komen kat blog cik kiah, die sdg dilamun cinta nampaknye..dgn sape,haa tu aku tak bole bg tau..kang murka die akan aku nti...nampaknye perkembangan positif berlaku ke atas dirinya..semoga berbahagia dgn abg long..angah hidup mati dgn nadya..hehe..nadya aku baru menang Notable Personality Contest kot..hehe congrats hunnie! ok ckit je k?peace..

aku nyalakan sebatang LM mentol dari dlm poket ku dan aku hisap dlm2..tgu seminit dua utk aku sambung menaip..aku rase mcm tak sabar je nk tgu bsok..20 tahun sejarah hidup aku ni tak pernah aku join betol2 punye voluntary work..kalau stakat cabot rumput kat masjid tu biase la..ni nk suroh aku gi ruma OKU ngn terencat akal..n then tukar pampers segala...kelakar pe! hahaha...but its like i'm really feel enthusiastic for it..blaja blaja dan blaja..setiap hari byk kot benda baru yg kite berpeluang utk blaja..so peluang ni tak bole aku lepaskan...

nxt week da mid sem break..aku tak tau bile nk blk jb n nk watpe kalau aku blk nti..i miss ibu actually..hehe..senat oh senat..hopefully planning kite menjadi..aku dah lame tak gi skola..teringin nk gi amek sijil STPM..da klua kot..heh..n aku pon dah lame tak cucuk langit kat diva..harap2 la aku dpt la gi ngan korang..huhu..

dan aku berharap kepada Tuhan semoga aku dibekalkan dgn tenaga yg secukupnya utk aku menjalankan tanggungjawab aku kpd masyarakat bsok...dan aku harap semoga aku ade mood nak update pasal voluntary work aku..kalau tak bsok,maybe ahad..

Selamat Petang Unisel
Selamat Petang Malaysia
Selamat Petang Dunia



1 comment:

  1. Cik kiah cakap jangan nak pandai pandai buat conclusion sendiri. i lesung kang! hahahhaha.

    esok buat charity elok2, niat kene eklas.
    jangan nak tolong orang tapi hati keras.

    oh, lupa,cik kiah pun pegi jugak esok.
    :P

    ReplyDelete