Friday, February 6, 2009

Warkah Untuk Senat


Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut n
amamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri

Ahh shit..lagu sejuta kenangan..

Kenangan karaoke kt Diva siol..

On the spot ??

On the way mek..

Rindu giler aku nak dgr suara2 rockstar YB2 Senat..

Serius..

Aku bkn stakat rindu suara, aku rindu korang semua..

Rindu sgt2..


2007

The Year of the Greatest Friendship

THE SENAT

2 tahun pada aku lame..sgt lame..

Utk aku tempuh liku2 hidup tanpa korang..

Kenapa tiba2 aku rindu giler kat korang..

Bila aku dgr lagu ni, mesti tiba2 aku teringat korang..

Dan aku tak boleh tahan air mata aku drpd mengalir mencurah-curah..

Betapa rindunya aku kat korang..

Aku tak tau nak ckp mcm mane..

Korang mesti rindu kat aku jugak kan?

Ya Allah! Kenapa kau pisahkan kami ??

Kenapa kami perlu begini ??

Sampai biler ??


Entah bile kite dpt g Diva same2 lg..

Entah bile kite dpt minum teh kt E&Y same2 lg..

Entah bile kite dpt panjat pagar skola same2 lg..

Entah bile kite dpt duduk kat stulang sampai subuh same2 lg..

Entah bile kite dpt maen tepung ngan telur same2 lg..

Entah bile kite gagal same2 lg..

Entah bile kite berjaya same2 lg..

Entah bile kite nangis same2 lg..

Entah bile kite ketawa same2 lg..

Entah bile lg kn ??

Korang mesti ingat lg kn ??

I really miss all the moment we’re together..



Wahai saudara2 Senat ku sekalian..

Aku harap korang sihat..

Semoga sentiasa dilindungi olehNya..

Aku harap kite dpt kumpul mcm dulu..

Aku harap korang tak kan lupe segala kenangan kite bersama..

Aku harap persaudaraan ni tak kan putus..

Korang darah aku dunia akhirat..

Sumpah!

Aku tak kan pernah lupekan korang..

Aku rindu korang..



Salam Sayang,

-AMY-



Nota kaki: wan,bile ko nk t’lepas dr cengkaman singa tu? harimau kalau bole ckp pon,msti die da ckp i miss u kat ko..jb ke langkawi ke, same jer..

1 comment:

  1. hye mi...
    aku pon rindu gak kat ko..senat..Dva...
    ko nie wat aku nak nanges ar...
    anyway...tanggal 8hb Feb aku secara rasminya akan melepaskan diri dari cengkaman singa dan kembali ke kandang harimau...

    ReplyDelete